קריוקי – חדשות הקריוקי:

 

אם הגעתם לכאן כנראה שגם אתם חובבי קריוקי מושבעים. באתר הזה נספק לכם את כל מה שחדש בתחום הקריוקי בישראל בפרט ובעולם בכלל.


תוכלו לקבל מידע עדכני ורלוונטי על כל מה שקורה בעולם הקריוקי בלחיצת כפתור אחת. קליפים חדשים של קריוקי שיצאו לאור, מועדוני קריוקי חדשים שנפתחו או מידע על ערב קריוקי קבוע שפאב או מועדון החליטו לפתוח. כמו כן נעדכן אתכם על פלייבקים שווים שיצאו לאחרונה אם זה של שירים חדשים או של ישנים.


תחום הקריוקי עובר שידרוג רציני מאוד מדיי חודש ואנחנו בטוחים שאתם שמים לב לזה, יותר ויותר אנשים מתמכרים לאחיזת המיקרופון והופכים את חייהם למין תחושת טירוף, תחושה של שיגעון הקריוקי!


אז אם גם אתם רוצים להיות חלק בלתי נפרד מהתהליך הזה ולהיות מעודכנים כל הזמן בשינויים ובחידושים היכנסו עכשיו לקבוצה שלנו בפייסבוק ותקבלו עידכונים שוטפים על הנעשה.

 

 

נערות ליווי בתל אביב לאספקת הנאה

בעוד שהשירות אינטימי של נערות ליווי בתל אביב קשור לעיתים קרובות למפגשים אירוטיים, חשוב להבין שהמטרה העיקרית היא לספק לך הנאה ורווחה פיזית ורגשית עמוקה. זוהי צורת טיפול לגיטימית שיכולה להביא אינספור יתרונות מעבר לסיפוק רגיל. כל הנערות מאוד מיומנות בכישורים אירוטיים ורגישות הנדרשת כדי ליצור חוויה מהנה עבור לקוחותיהן. ניתן לציין כי מרבית נערות ליווי בתל אביב מספקות מפגשים פרטיים ובטוחים, בהם מכבדים גם את פרטיות הלקוח וגם את גבולותיו האינטימיים.

תחושות מוגברות עם נערות ליווי בתל אביב

המקומות הטובים ביותר בצפון ליהנות מתענוגות המפגש האירוטי האיכותי הן נערות ליווי בתל אביב המפורסמות והפופולריות ביותר. נערות ליווי מהממות מציעות מגוון רחב של שירותים אינטימיים המספקים טעמים ורצונות שונים. מעיסויים אירוטיים מסורתיים ועד טכניקות מיוחדות וייחודיות, יש משהו לכל אחד שמחפש חוויה הכי מפנקת! אמנות הפינוק האירוטי של נערות שמחכות לכם נערות ליווי בתל אביב דורשת מיומנות, רגישות והבנה מעמיקה של האזורים הארוגניים של הגוף.

קריוקי חינם

ילדים שרים קריוקי

קריוקי בחינם

קריוקי - הלהיט השבועי

 

אחד נגד קריוקי? אברי גלעד בפוסט פייסבוק התומך בחוק הקריוקי:

מה אתם חושבים על הפוסט הזה? שתפו אותנו:

 

 
 

 

הקריוקי של שנת 2013 - זה כבר נראה אחרת...

 

בשנים האחרונות רובכם עדים לכך שכמעט בכל מסיבה שמגיעים אליה יש צוות של קריוקי. אין ספק שהאטרקציה הזאת תפסה חזק מאוד באירועים של צעירים ושל מבוגרים. בחודשים האחרונים (ממש עם סיום שנת 2012) צץ לו "הפרוייקט של רביבו", שלושה חברים אשר הקימו את הפרוייקט הזה שמרכז בתוכו מגוון שירים ישנים וקליטים, "מהשירים של פעם". התופעה הזו של שירים ישנים שחוזרים אל המיינסטרים הבעירה מחדש בליבם של האוהבים לשיר את הרצון האז להרגיש כמו זמרים אמיתיים. הקריוקי נותן להם את ההרגשה הזו וכך בעצם הוא הפך להיות הלהיט החם של המסיבה.

 

עם תחילת שנת 2013 גם בחדשות ערוץ 2 זיהו את ההתלהבות הרבה של האנשים בישראל מתחום הקריוקי והעלו כתבה מפרגנת במיוחד על "שובו של הקריוקי". מבחינת מי שחיי את התחום הזה ביום יום, אנחנו יכולים לומר לכם שהתחום הזה אף פעם לא ממש נעלם, אומנם כיום שזה מאוד אופנתי לעשות "חפלות" שכונתיות ולהזמין את כל החברים הקרובים לבוא ולשיר בכייף אז התחום קיבל דחיפה מסויימת קדימה.

 

קריוקי כיום הוא בילוי מאוד מאוד פופולארי! צוותים רבים של קריוקי מציעים את השירותים של הפעלת קריוקי באירועים שונים שאתם עושים וכמובן שישנם גם כאלה שמציעים קריוקי להשכרה כך שאתם בעצם תוכלו לעשות זאת בעצמכם בסכום כסף קטן.

 

10 טיפוסים של קריוקי באירועים:

 

הביישן- זה שלא רוצה לקחת מאף אחד את המיקרופון (מפחד שישמעו אותו שר אבל אחרי שכולם הולכים הוא לא מפסיק לשיר).

 

הבדחן– במקום לשיר מספר בדיחות (גם אם הם לא מצחיקות אף אחד חוץ ממנו) ולא מפריע לו להמשיך לעשות זאת גם במהלך שיר שאנשים שרים (אם המיקרופון עדיין בקרבת מקום).

 

הפרח'ה– משחקת אותה שהיא לא מכירה שירים של קובי פרץ אז היא שרה שיר של שלמה ארצי עם סלסולים.. (אחרי כמה דרינקים של אלכוהול היא תעבור לשיר קובי פרץ זה כבר לא יהיה בשליטתה).

 

הזייפן– מתעקש לעלות ולשיר למרות שהקשר בינו לבין מוזיקה לא ממש קיים. (בסוף הביצוע הוא יגיד שהוא לא יודע את המילים – למרות שהן מופיעות לו על המסך).

 

הזמרת– תעלה לשיר את השיר שהיא תמיד שרה בקריוקי (כדי לא לזייף) ותמיד תגיד במיקרופון כל מיני דברים שקשורים לסאונד כדי שיחשבו שהיא מבינה משהו במוזיקה ("תוסיף לי אקו").

 

המגעיל– עושה קולות של גרפסים במיקרופון (מבלי לדפוק חשבון לאף אחד).

 

המעצבן– יבוא אחרי כל שיר למפעיל הקריוקי כדי לשאול אותו מתי מגיע תורו (כשמגיע התור שלו לעלות ולשיר הוא אומר שהוא כבר התחרט).

 

הפטריוט– הטיפוס שירצה תמיד לשיר בעלי משמעות כלשהי למדינה (ירושלים של זהב/ אין לי ארץ אחרת) אפילו שאין שום קשר בין השיר שהוא מתעקש לשיר למהלך האירוע.

 

השיכור– במהלך הערב לא יפסיק לשתות אלכוהול ובשלב כלשהו ישתלט על איזה מיקרופון ולא יפסיק לדבר בו שטויות/ לצעוק דברים שלא קשורים לכלום, אך ישמור על המצב רוח של כולם.

 

החרמן– ינסה לתת פרשנות של סקס לכל שיר שמישהו ישיר ("כשאת נצמדת אל כתפי מטוס של קרב ממריא")...

 

 

איך עושים קריוקי?

 

עד כמה שלרובכם זה ישמע קצת מוזר או אולי אפילו מצחיק יש עדיין כאלה שלא מודעים לזה שישנה גם אפשרות לעשות ערב קריוקי פרטי בבית וחושבים עדיין שרק הגעה למועדון קריוקי יכולה לספק להם את חווית השירה שהם כל כך מחפשים. אז חברים, מפעילי קריוקי רבים כבר נמצאים בתחום מזה שנים רבות ומגיעים אליכם הבייתה או לכל מקום אחר שבו אתם עושים את האירוע שלכם, כדאי לדעת – זה ממש יכול לשדרג לכם את האירוע בכמה רמות!

 

אז איך נראה ערב קריוקי פרטי?

 

קודם כל מתחילים במספר שיחות עם מפעילי קריוקי שונים המפורסמים באינטרנט, בוחרים את זה שנשמע לנו הכי נחמד ושירותי וסוגרים את התאריך ואת מהלך האירוע.

 

איך צריך להראות ערב כזה אם אתם מזמינים בפעם הראשונה קריוקי לבית? המפעיל צריך להגיע כשעה לפני כל האורחים כדי שכאשר כולם יגיעו הוא כבר יהיה מוכן ותיהיה מוסיקה נעימה ברקע. הציוד הבסיסי איתו צריך להגיע המפעיל הוא: 2 רמקולים (עדיף רמקולים מוגברים), מיקרופונים (כל אחד וכמות המיקרופונים שהוא מביא בעיקרון עדיף בין 2-4 אלחוטיים או דינמיים), מקרן ומסך (עליו יוקרנו מילות השירים) ומערכת התפעול של כל הציוד איתו הוא עובד (לרוב זה יהיה מחשב נייד ומיקסר קריוקי/ הגברה ששולט על כל ציוד הקריוקי).

 

בתחילת הערב יש לחלק חוברות עם כל השירים שיש להציע לאורחים הרוצים לשיר (כדאי לשים לב שיש כאלו חוברות זה מעיד על הרצינות של המפעיל). קריוקי בבית יכול להיות מנוהל בשני אופנים: האחד, כאשר קוראים לכל אחד שהזמין שיר קריוקי מסויים לעלות ולשיר (או קבוצה שהזמינה) ובין ביצוע קריוקי לאחר שמים שיר קצבי בתור רקע עד שהמבצע הבא מגיע לשיר. השניה, כאשר פשוט מריצים שירי קריוקי ברצף והאנשים בקהל פשוט מעבירים את המיקרופונים ביניהם בין שיר קריוקי לזה שאחריו (ממש יכול להיות סוג של שירה בציבור).

 

זה בגדול מה שקורה בערב קריוקי פרטי שאתם עושים בבית או במקום אחר, כדאי לשים לב שבשורה התחתונה מה שהכי חשוב זה שיהיה ערב קריוקי שמח וכייפי. תוכלו לקבל עוד הרבה מאוד אינפורמציה בקטגוריות השונות הנמצאות כאן באתר.

 

תכניות הטלווזיה והשפעתן על התחום של קריוקי:


בכל כמה שנים משתנה לו ז'אנר התכניות שאותן כולנו אוהבים ובהתאם לנתוני הצפיה שלנו מוסיפים עוד ועוד כאלה אל לוח המשדרים. בשנים האחרונות תכניות של תחרויות שירה המזכירות פעילות קריוקי ממלאות את רצף השידורים וגורמות לנו לאהוב את התחום של קריוקי יותר ויותר.

 

אם נחלק את ההתלהבות שלנו מתכניות טלוויזיה שונות לשלושים השנים האחרונות נקבל מספר מצומצם של ז'אנרים שתפסו את קהל הצופים הישראלי. זה התחיל בשנות השמונים בהן תכניות האירוח למיניהן שלטו במסך הטלווזיה שלנו (דן שילון מארח, סיבה למסיבה, דודו טופז ועוד...) ואפשר להגיד שהן ממש קבעו את סדר היום הציבורי ועוררו נושאים שונים לדיון בקרב טווח הגילאים המבוגר והצעיר שעדיין לא היו אוהבי קריוקי גדולים.

 

שנות התשעים המאוחרות סיפקו לנו את חווית הטלנובלות שריתקו את כולנו למסך במשך מספר שנים לא מבוטל. מי מאיתנו לא זוכר את "לחיי האהבה", "לגעת באושר", "האלופה", "משחק החיים" ועוד... בתקופה הזו כולנו הפכנו להיות רגישים ומבינים אחד את השניה, כמו כן ההשוואה של רגעים מסויימים מהחיים האמיתיים לאלו של דמויות הטלנובלה הייתה בלתי נמנעת ומשפטים כמו "זה ממש כמו מה שקרה בלחיי האהבה" היו נפוצים מאוד במפגשים חברתיים שונים.

 

תחילת שנות האלפיים הביאו אלינו את תחרויות השירה הטלוויזיוניות: אם זה התחיל בתכנית "כוכב נולד" ובהמשך "מת להיות", "אייל גולן קורא לך" ועד ממש לימים אלה עם הגיעה של התכנית "דה וויס". רבים יאמרו שהדמיון בין התכנית הללו דומה קצת לפעילות של קריוקי לאירועים בה כל אחד שעולה לשיר רוצה להיות זה שכולם יאהבו ויגידו שהוא זה ששר הכי יפה ובעל הכישרון הגדול ביותר.

 

ההשפעה של הטלוויזיה על חיינו ביום יום היא גדולה הרבה יותר ממה שאנשים נוטים לחשוב, ניתן לראות זאת בעיקר בתחום הקריוקי כאשר במצב של היום תכניות כאלה שולטות בלוח השידורים וכולם רוצים להזמין קריוקי ולשיר בבית ממש כפי שקורה בטלוויזיה. יש כאלו שיעדיפו לחפש קריוקי חינם באינטרנט ולנסות לעשות ערב כזה בצורה קצת פחות מקצועית ויש כאלו שישקיעו קצת יותר ויזמינו אל האירוע שלהם מפעיל קריוקי מקצועי. מה נראה לכם אתם הייתם עושים באירוע שלכם...?

חדש באתר
אחד נגד הקריוקי? הפוסט של אברי גלעד על חוק הקריוקי שובר שיאים ברשת
אברי גלעד מפרסם בפייסבוק את דעתו על חוק הקריוקי החדש (חוק הרעש)... כבר נעשו עשרות שיתופים ותגובות רבות בעד ונגד. מה אתם חושבים??
2013-07-05 לפרטים לחצו כאן
חוק הקריוקי עבר בקריאה ראשונה בכנסת
לאחר דיון סוער עבר בקריאה ראשונה בכנסת "חוק הקריוקי". שימו לב שהפעלת מערכת קריוקי/ הגברה תחת כיפת השמיים (אירוע במקום פתוח) יכולה להיסגר על ידי המשטרה בכל שעה במהלך היום! אירועי קריוקי שמתקיימים בבתים יכולים להימשך עד השעה 23:00 באמצע שבוע ועד 24:00 בסופ"ש.
2013-07-04 לפרטים לחצו כאן
חוקי הרעש החדשים - עלולים להרוס לנו את מסיבות הקריוקי?
כולנו אוהבים את מסיבות הקריוקי הפרטיות, אך כנראה שהשכנים שלנו לא אוהבים ממש את הרעש שזה עושה להם. האם גם לכם עצרו את מסיבת הקריוקי שלכם בגלל רעש? ספרו לנו על החוויות שלכם עם משטרה שעוצרת מסיבת קריוקי משגעת או כל מקומות שבהם אפשר לעשות רעש ומסיבת קריוקי עד אור הבוקר
2013-06-16 לפרטים לחצו כאן
מעוניינים לנהל דיונים על קריוקי חינם?
למי מכם שרוצה קצת ללמוד את התחום של קריוקי בחינם, תוכלו להיכנס לקבוצת הפייסבוק (מצורף לינק) ולהנות מחוויה ביחד עם עוד אלפי חובבי קריוקי
2013-01-28 לפרטים לחצו כאן
הקריוקי שוב כאן
זאת הייתה הכותרת של הכתבה ששודרה אמש בחדשות סוף השבוע של ערוץ 2. אין ספק שהתופעה של קריוקי רק הולכת וממריאה ככל שעובר הזמן. לצפיה בקטע כנסו לעמוד הבית.
2013-01-13 לפרטים לחצו כאן
מועדון קריוקי בימי חמישי
להתחיל את הסוף שבוע עם מסיבת קריוקי במועדון קריוקי זה משהו שרבים מכם אוהבים, מועדון ה"בולה בר" בפתח תקווה מציע לכם קריוקי בכל יום חמישי בשבוע. טלפון של המקום: 03-9348646
2012-11-11 לפרטים לחצו כאן
רוצים לשיר במועדון קריוקי באמצע השבוע?
מסעדת "מתובל" אשר נמצאת במתחם הבורסה ברמת גן מציעה לכם ערב קריוקי ביום שלישי. המקום פשוט משנה את אופיו והופך למועדון קריוקי במרכז לערב אחד. טלפון של המקום: 054-6136336
2012-11-10
מחפשים מפעיל קריוקי לאירוע שלכם?
לאחר בקשות רבות שלכם - דף חדש באתר יציג לכם מפעילי קריוקי מורשים ממקומות ואזורים שונים בארץ!
2012-11-06 לפרטים לחצו כאן
כנס מפעילי קריוקי שנת 2012
ככה לפני ראש השנה החדשה נערך כנס מפעילי קריוקי בנמל יפו שבתל אביב. אם זה מעניין אתכם תוכלו למצוא עוד פרטים על האירוע בדף הפייסבוק שלנו
2012-09-16 לפרטים לחצו כאן
מפעיל קריוקי
מחפשים מפעיל קריוקי לאירוע? היכנסו לאתר שלנו ותקבלו טיפים על קריוקי בכלל ועל בחירת מפעיל קריוקי בפרט
2012-03-17 לפרטים לחצו כאן
קריוקי לאירועים
גם אתם מחפשים קריוקי לאירועים? אם זה מפעיליי קריוקי שיעשות את האירוע שלכם או מידע על קריוקי לאירועים
2012-02-06 לפרטים לחצו כאן
השוואת מחירי קריוקי
מחפשים השוואת מחירי קריוקי? הגעתם לאתר הנכון. קבלו הצעת מחיר לקריוקי בתוך מספר שעות!
2011-12-29 לפרטים לחצו כאן
קריוקי חינם
דף חדש של קריוקי חינם עכשיו באתר חדשות הקריוקי, כל המידע שצריך בשביל לעשות קריוקי חינם!
2011-12-29 לפרטים לחצו כאן
קריוקי - חדשות הקריוקי
שלום וברוכים הבאים לכל חובבי הקריוקי בישראל! האתר הראשון בישראל שיביא לכם את כל המידע החדש על תחום הקריוקי בישראל ובעולם!
2011-12-29 לפרטים לחצו כאן
שלח לי דואר
אני בפייסבוק
ענן תגיות
קריוקי קראוקה קריוקי חינם קריוקי רכילות רכילות קריוקי קריוקי שאלות ותשובות קריוקי מידע קריוקי השוואת מחירים השוואת מחירים קריוקי מידע חשוב מסיבת קריוקי קריוקי בחינם פלייבקים פלייבקים להורדה קריוקי לאירועים קריוקי לאירוע קריוקי בסלולר קריוקי לסלולר אפליקציית קריוקי רשימת מפעילי קריוקי מפעילי קריוקי מפעיל קריוקי מקצועי קריוקי להשכרה ציוד קריוקי להשכרה ערכת קריוקי להשכרה אירועי קריוקי ארגון אירוע קריוקי חוק הקריוקי עד איזה שעה מותר לעשות רעש הפעלת קריוקי רישיון קריוקי קריוקי פור יו קריוקי 4 יו קריוקי פור פרי קריוקי 4 פרי כוכב נולד 10 הצעת נישואין בסגנון קריוקי קריוקי בבאר שבע קריוקי בב"ש מועדון קריוקי קריוקי לבית קריוקי באשקלון קריוקי לאירועים באשקלון רישיון להפעלת קריוקי קריוקי בתל אביב קריוקי להשכרה בתל אביב קריוקי לאייפד קריוקי באייפד קריוקי בדרום קריוקי להשכרה בדרום קריוקי ברעננה חצי גמר דה וויס יובל דיין גמר אייל גולן